Dominykas yra vienas iš saldžių parduotuvėlių „Candy POP“ bendraminčių ir įkūrėjų. Kaip pasakoja jaunas vaikinas, „Candy POP“ – tai vieta, griaunanti išankstinius žmonių įsitikinimus ir apskritai stereotipus, kas iš tiesų yra saldumynų parduotuvė. Dovydas – dar vienas žmogus, kurio vardas atsidūrė Dominyko lūpose. O jis – šio dienoraščio puslapio herojaus… brolis ir kolega. Šie du jauni žmonės svajojo apie saldumynų parduotuvę, kurioje viskas, anot Dominyko, būtų „kiek kitaip“, tai yra prekės ženklas, nuotaika parduotuvėje, joje skambanti muzika, apskritai interjeras. O svarbiausia čia – įdomus bei kokybiškas asortimentas ir nedidelės kainos. Be to, kad patys iš savęs saldainiai – pozityvus reikalas, pozityvioji darbo dalis yra… pirkėjus stebinančios mažos kainos. Daugiau saldausss pozityvumo – videoreportaže.